vrijdag 13 december 2013

Kerstboom

Er worden hier tegenwoordig ‘echte’ kerstbomen verkocht en alhoewel de verleiding erg groot is, houden we het bij het opzetten van een plastieken exemplaar. Een levensechte kerstboom leeft hier niet echt lang en kost bovendien een arm en een been.
Heel bewust nam ik vandaag enkel de door mij mooi bevonden versieringen uit de opbergkast.
De zonen wisten echter pertinent zeker dat er meer blinkend schoons in de boom hing vorig jaar dus gingen ze op zoek. Ik waande me veilig achter mijn naaimachine en lachte in mijn vuistje bij het idee dat de versiering veel te hoog ligt voor hen en de ladder niet eens thuis is. Toen de 5-jarige dochter met een stuk naar beneden kwam dat ik zeker niet in de ‘mooie’ doos had gestoken werd er toch even boven gekeken.
Zo vonden we de jongens!


Toen ik vroeg hoe ze zo hoog waren geraakt, zei Elias: “Een kistje op een tafel met daarop bovenop een stoeltje, en moeke, de rest met mijn spieren!”


Het zijn trouwens niet de enige apen in de familie.

7 opmerkingen:

  1. Nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig, maar als ik op 'play' druk verschijnt de boodschap "deze video is privé", ik veronderstel dat dat niet de bedoeling is?
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat het nu in orde is! En bedankt voor de waarschuwing :)

      Verwijderen
  2. Hé, wat een leuke filmpjes! Tja, ze steken wat uit die kids hé ;)
    En vindingrijk zijn ze ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend! (al kreeg je waarschijnlijk bij het horen van de uitwerking wel n hartverzakking)

    BeantwoordenVerwijderen