maandag 30 december 2013

En dan nu ...

En dan nu ... de inhoud van de kadootjes!
De drie jongens van mijn jongste zus kregen een trui naar het patroon van de kaptrui uit Stof-voor-durf-het-zelvers maar dan zonder kap.
De oudste, neefje J, kreeg de Vikingtrui, hier gedragen door Louka die al net een maatje groter nodig heeft. Daar ik de meter ben van dit neefje kreeg hij ook nog een ander kado, maar dat toon ik later.



Het tweede zoontje, neefje L, kreeg een trui met olifantjes, volgens Omar zit hij als gegoten! Hij wil hem eigenlijk wel voor hemzelf houden.



De derde en jongste zoon, neefje A, kreeg schattige draakjes. Jade poseert hier met het truitje. Alhoewel Jade ruim 18 maanden ouder is dan haar neefje is het blijkbaar voor hem wel wat nipt, gelukkig zijn er nog kleinere neefjes in de familie die het later kunnen afdragen.




Ook de oudste zoon van mijn oudste zus kreeg een trui. Neefje O kreeg een trui met bruine en oranje olifanten; afgewerkt met bruine mouwen en oranje boordstof.




Gelukkig hebben wij zo ongeveer voor elke maat die werd gemaakt een kind van ons gezin dat kan poseren met het truitje voor 1 van de neefjes.

Patroon: De kaptrui uit Stof-voor-Durf-het-Zelvers maar dan zonder kap.
Stof: Draakjes van Znok en de Vikings van Bora voor Lillestof gekocht bij Bambiblauw en Olifantjes van Nosh Organics gekocht bij Roos en Violet.

2 opmerkingen:

  1. Toffe cadeautjes! Bij het zien van deze foto's vind ik de vikingen nog perfect voor Tuur. Ze bleven hier maar liggen, maar misschien moet ik ze gewoon eens opwerken, want ze zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen