dinsdag 19 november 2013

Flamingo

Een laatste niet-DIY-blogpost, ééntje om het af te leren.
Het is weer die tijd van het jaar, zachte temperaturen, dus ideaal voor bezoekers. Er wordt dus minder genaaid dan normaal en er worden al eens wat meer dingen bezocht.
Gisteren gingen we naar een vogel-kijk-hut in het midden van de stad. De flamingo’s zaten heel erg ver en ik had enkel mijn GSM, uiteindelijk trok ik foto’s van de vogels door de GSM tegen het kijkgaatje van de verrekijker te houden.




Een streepje natuur in het midden van de bouwput. Heerlijk om de zinnen te verzetten.

6 opmerkingen:

  1. Dat blijven echt zo'n fascinerende dieren hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geeft een heel mooi effect, de gsm & de verrekijker! prachtig zeg, moet inderdaad heerlijk zijn om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!
    Ik heb een label 'vogels spotten', maar een flamingo is me nog niet gelukt ...
    ;-)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, dat zijn bijlange nog geen slechte foto's om zo getrokken te zijn! Leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen