donderdag 28 november 2013

Back to basics!

De verleiding was groot. Gisterenavond werd de UAE verkozen als organisator van de WereldExpo 2020. Bijna werden jullie alweer overstelpt met foto’s van het vuurwerk, geluidsfragmenten van de toeterende auto’s die me voorbijstoven, of meer nog een klaagzang over het feit dat men dan maar prompt om 22.00 uur ’s avonds beslist om daags nadien deze overwinning te vieren en daarom alle scholen te sluiten. Maar neen ik laat me niet verleiden, ik kan de komende 7 jaar over de WereldExpo schrijven.
Ik beloofde de vorige post dat het voorlopig gedaan was met de weerpraatjes, de vakantiefoto’s en de rugby verslagen dus deze keer wordt het een echte naai bijdrage!

Mijn nieuwe schoudertas, komt uit Zo Geknipt.


De tassenband werd gemaakt zoals ik het hier al eens eerder deed. Deze keer heb ik echter geen mooie symmetrische lijntjes gestikt.



Ik knipte de grote versie die in het boek staat, want ik heb tenslotte nog 1 kind dat pampers draagt en ook de schatten van de rest van de meute vergt af en toe wat opbergruimte.


Alhoewel de stoffenkeuze me uitermate bevalt, is de tas toch wat te groot uitgevallen. Dat smaakt naar kleiner!

Patroon: Het patroon is recept 27 uit Zo Geknipt.
Stof: De stof is een combinatie van Flight Dusk en Poppies Mineral uit de The Grove collectie van Birch Organic Fabric. De stof werd aangekocht overzee bij Fabricworm.

9 opmerkingen:

  1. Prachtig!
    Die tassenband is heel erg mooi ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze nemen het daar precies niet te nauw met de schoolkalender :-) Leuke tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik moest echt aan jullie denken toen ik op het nieuws al dat feestgedruis zag in Dubai! Ik dacht al, hopelijk krijgen we een nog beter verslag van onze correspondent ter plaatse ;-).
    Maar wat naai-gerief is ook oké natuurlijk!

    Fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HayHay!
    Super mooie tas heb je gemaakt! Prachtige stoffen en mooie band! Deze tas staat ook nog op mijn to make lijstje.
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je ze te groot vindt en kwijt wilt ... :-) ze is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blijft mijn lievelingsrecept uit dit mooie boek! Mooie uitvoering heb je gemaakt, misschien kan je een tussenmaatje maken. Denk dat de kleine versie uit het boek net te klein is als je ook pampers mee moet nemen. Goed excuus om nog een tas te maken in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen