woensdag 13 juni 2012

Kadootjes: Deel 1

Er was warempel een beetje tijd over deze week! Tijd om de nodige voorraad nuttige kadootjes aan te vullen. Indien je bijna iets viert hangt er misschien wel iets voor jullie aan deze waslijn.


Twee pennenzakjes werden gemaakt om onze trouwe bloglezers, facebook-delers en –likers maar ook de pinteresters onder jullie te bedanken.
Met andere woorden 2 give aways: 1 pennenzak wordt verloot onder de mensen die onze facebook pagina “liken” EN het facebook bericht “delen” met hun vrienden. Een tweede pennenzak gaat naar een volger van deze blog. Dus indien je de blog nog niet volgt, klik dan op volgers -in de rechterbalk van de blog-, geef je mailadres in en volg deze of de Engelstalige blog. (Dit levert geen extra mailverkeer op in je inbox).
Op 24 juni wordt er door een onschuldige hand een winnaar getrokken uit de volgers van de blog en een winnaar via de facebook pagina, maak extra kans om te winnen door de link aldaar te delen met je vrienden. Ook als je ons volgt op Pinterest maak je extra kans om te winnen!

Morgen hangen er nog een paar andere kadootjes aan de waslijn, maar daarvoor moeten jullie dus nog een dagje wachten.

2 opmerkingen:

  1. Mooi, die waslijn met kleurige pennenzakjes tussen de palmbomen. En heel leuk dat ik er ook eentje verdien!
    kusjes,
    oma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sta te popelen om mijn mooi pennenzakje in ontvangst te nemen. Maar wat me niet lukt is me aanmelden om jou te volgen. Deze zomer moet je het me maar eens tonen. Groetjes aan iedereen! En breng aub wat extra zon mee als jullie terug naar België komen. We hebben het hier nodig!Hilde

    BeantwoordenVerwijderen