zondag 26 januari 2014

Wantjes

Op haar trip naar België kreeg onze wereldreiziger zelfgemaakte wantjes mee. Stiekem hoopte ze op sneeuw, die kreeg ze niet, maar ze was wel onder de indruk van de ‘wolkjes’ die uit haar mond kwamen bij het ademen.



Ook oma kreeg een paar wantjes, geïnspireerd door deze pin maakten we ‘mommy mittens’ ofte in dit geval ‘oma wantjes’.


Note to self: Stel leuke dingen niet uit tot de kids er te groot voor zijn. Deze wantjes zien er veel leuker uit als het voor een echt klein kleuterhandje is, het effect gaat totaal verloren als het hand van de tiener al bijna even groot is als dat van oma!


Patroon: Ik ging voor de wantjes gewoon rond de handjes van ‘het kind’ en voor die van oma nam ik de omtrek van mijn eigen handen.
Stof: De teddy fleece werd aangekocht bij Sammtex te Ronse.

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Ga ik direct eens pinnen sie :-) Voor grotere handjes kan dit je misschien helpen? http://laloe.be/blog/2013/11/24/hand-in-hand-want-tutorial-free-pattern-holdinghandsglove/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @laloe_H had ik dat nu eerder gelezen, dan was het zo een want geworden! Die staat vanaf nu op ons verlanglijstje!

      Verwijderen