maandag 19 januari 2015

Vergeten Parels #3

Na de verhuis -bijna een jaar geleden- had ik een heel duidelijk beeld van welke dingen ik wou maken/doen om het gezelliger te maken. Enkele kleinere dingen werden al snel gemaakt, andere dingen zijn er nog altijd niet. Dit is er ondertussen wel: een zelf behangen muur met een ‘Belgische-kust-foto-canvas’ mijn favoriete hoekje in het huis. 


Ik verdenk er de man des huizes van dat dit ook voor hem het favoriete plekje is geworden, want elk moment van rust vind ik hem in die zetel terug.


Het behangpapier is van Orla Kiely werd online besteld en ging na de zomer in de valies mee naar Dubai, het duurde even alvorens ik aan het werk ging  het ‘ik heb nog nooit behangen en ga ik dit wel kunnen’- gevoel zat hier voor iets tussen. Toen ik op haar instagram een foto zag van meeuwen op een golfbreker ging ik eindelijk aan de slag. 


De meeuwen geven het hoekje wat extra ‘thuis-gevoel’.  Ook al zijn we niet van de Belgische kust afkomstig dit beeld is wel echt Belgisch. Genieten! Bekijk zeker ook haar andere foto's op instagram, ze zijn de moeite waard.

En... behangen is eigenlijk echt niet moeilijk, ik slaagde er zelfs in om het patroon te laten doorlopen en dat ging makkelijker dan bij een kleedje met een blinde rits!

6 opmerkingen:

  1. ik ben vooral dol op de zetel .. love it!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @mumendemiekes: gewoon een Ikea-tje want hier is geen echt tweedehands-circuit voor meubels.

      Verwijderen
    2. Het patroon van de zetel past dan ook echt bij dat van het behangpapier. Jullie hoekje straalt zelfs van hieruit rust uit!

      Verwijderen
  2. Ik ben ook fan van Orla Kiely. Ik geloof het helemaal dat dit jullie favoriete plekje is!

    BeantwoordenVerwijderen