woensdag 17 oktober 2012

Appels voor MacLaren

Op vraag van mama S maakten we vorige week maar liefst drie liners voor MacLaren kinderwagens. Twee worden er gebruikt in de dubbele MacLaren voor als haar tweeling samen op stap gaat en de derde in de enkele buggy die ook soms nog wel eens wordt gebruikt voor grote zus of als er maar 1 van de tweeling op wandel gaat.
Mama S koos de stof en het resultaat mag er zijn. Zoals mama S expliciet vroeg blijft de bovenkant van de liner mooi zitten en glijdt het hele geval niet naar beneden als de babies wriemelen, daar aan de achterzijde een flapje en twee gespjes werden bevestigd.



En omdat we toch bezig waren, vonden we dat ook de baby M van de buren een kadootje had verdiend. Lang leve kleinschalig bandwerk.



Voor deze foto’s werd de liner in een Bugaboo gelegd, waar hij natuurlijk niet perfect in past; hij dient dan ook te worden gebruikt in een MacLaren. Bovendien is dit niet baby M, maar onze eigen Curl Up baby. En jawel... dit is het enige exemplaar van de Curl Up clan die krulletjes heeft!



Alle appelstofjes werden ergens anders gekocht. De rode appels kocht ik bij Cozette, en tijdens Van Katoen kocht ik de laatste 1.5 meter oranje appels bij Bambiblauw. Online ontdekte ik echter dat er eveneens een groene versie van de appels bestaat, overal uitverkocht natuurlijk op dat moment! Een heuse speurtocht later vond ik toch nog een stukje bij ik-weet-niet-meer-wie overzee.

De By Graziela appels had ik gezien bij Vermiljoenshop, maar omdat jullie me voor waren en de hele voorraad opkochten (enkel een stukje oranje en gele appels werd me nog gegund!); kocht ik de groene en blauwe appelstof noodgedwongen rechtstreeks bij By Graziela.

5 opmerkingen:

  1. Mooie combinatie van die appels! En zo netjes afgewerkt, dat kan zo de winkel in. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh heb je hier een patroon van? ik zit ook met een maclaren!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al weken plan ik te werken aan die tutorial! Het is er nu nog altijd niet echt van gekomen, maar ik hou je op de hoogte als ik er eindelijk mee klaar ben. Hopelijk is je baby zijn buggy dan nog niet te klein voor hemLhaar.

      Verwijderen
  3. Zo vrolijk in die buggy's. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen